ערכת קול הנשמה

162.00 129.60
20%- קבוצת רכישה

ערכת קול הנשמה

ערכת קול הנשמה נועדה לעזור לך להתחבר לעומק האמת הפנימית שלך ולמצוא בהירות בעולם של חוסר ודאות. היא תומכת בתהליכי ניקוי ושחרור של מחשבות מעכבות ומחזקת את היכולת לבטא את עצמך בצורה ברורה ואותנטית.

תכולת הערכה:

  • צרור יארבה סנטה – עשב קדוש (כ-10 ס”מ)
    יארבה סנטה, הידועה כ”עשב הקדוש”, היא צמח מרפא רוחני המשמש בטקסים מסורתיים לטיהור ולהגנה. היא עוזרת לשחרר חסימות רגשיות ולאפשר לאנרגיה לזרום בחופשיות. הערכה כוללת יארבה סנטה שגדלה ונאספה בתנאים ברי קיימא, מתוך כבוד לאמא אדמה ולסביבה.
  • שני מקלות פאלו סנטו
    פאלו סנטו, “העץ הקדוש”, הוא עץ עתיק מדרום אמריקה, שמוכר בזכות תכונותיו הרוחניות והשימוש בו לטיהור ריפוי ומגנוט. מקלות אלו, שגדלו ונאספו בצורה ברת קיימא, מסייעים לטיהור האוויר ולהרחקת אנרגיות שליליות, ומכניסים רוגע ריפוי וחיוביות לחלל.
  • קריסטל קוורץקריסטל קוורץ עוזר לנו לנקות דעות, מחשבות ואמונות מעכבות. הוא תורם ליצירת בהירות במצבים של חוסר וודאות, מחבר אותנו לאני העליון ותומך בקבלת החלטות ממקום גבוה. קריסטל קוורץ מפזר ערפל רגשי ומרגיע את הפטפוט הנפשי, תוך חיזוק הקשר בין הגוף הפיזי למחשבה ולרגש. האנרגיה הצלולה והגבוהה של הקריסטל מקדמת ניקוי עמוק והתחברות לחוכמה הפנימית.
  • אמזונייט אמזונייט היא אבן בעלת אנרגיה נשית ורכה, שמחברת אותנו לאהבה עצמית וקבלה. היא מחזקת את האומץ ללכת עם האמת הפנימית שלנו ולהביע אותה בצורה כנה וברורה. אמזונייט פועלת בעיקר על צ’אקרת הגרון ומעודדת אותנו להשמיע את קולנו בזמן אמת, מתוך ביטחון ותחושת ערך עצמי
  • אפטייט
    אפטייט היא אבן עם תדר כחול עמוק, שמחזקת את יכולת הקבלה והחמלה שלנו כלפי עצמנו. היא מאפשרת הבנה עמוקה שכל מה שאנחנו פוגשים בחוץ הוא השתקפות של המתרחש בתוכנו. אפטייט מצוינת לניקוי בלבול ושליליות, ומחזקת את הביטחון העצמי והיכולת לפתור בעיות בדרכים יצירתיות. בנוסף, יש לה השפעה רוחנית עמוקה והיא תומכת בתהליכים של מדיטציה וביטוי עצמי ממקום מאוזן ומחובר לאני הפנימי.

ערכת קול הנשמה היא כלי רב-עוצמה שמזמין אותך להתחבר לאני הפנימי שלך, לנקות את המחשבות ולהביא בהירות וביטוי עצמי אותנטי לעולמך.
להשלמת הטקס שלך, אנו ממליצים לבחור מעמד תואם עבור הצרור. תוכלי לבחור בין צדף אבלון או כד הקטרה שבטי כדי לשדרג את חוויית הטיהור שלך.

צפי הגעת המוצר : 10/11

ערכת קול הנשמה

162.00 129.60
20%- קבוצת רכישה