ערכת מגן הרוח

166.00 132.80
20%- קבוצת רכישה

ערכת מגן הרוח

ערכת מגן הרוח נועדה להעניק שכבת הגנה עוצמתית, לשחרר אנרגיות כבדות ולחזק את היכולת להתמודד עם אתגרים רגשיים ורוחניים. כל פריט בערכה נבחר בקפידה מתוך מטרה להעניק תמיכה וחיבור עמוק לרוח ולכוח הפנימי שלך.

תכולת הערכה:

  • צרור רוזמרין
    הרוזמרין, בעל תכונות טיהור והגנה, מסייע בהסרת אנרגיות שליליות ובחיזוק תחושת הריכוז והחדות המחשבתית. הצרור הזה נועד לטיהור המרחב ולהבאת רעננות ושלווה.
  • שני מקלות פאלו סנטו
    פאלו סנטו, הידוע גם כ”עץ הקדוש”, מביא איתו אנרגיות של ריפוי מגנוט והתחדשות. המקלות בערכה זו גדלים ונאספים בתנאים ברי קיימא, ומסייעים בהכנסת רוגע ואנרגיות חיוביות לחלל הפאלו סנטו .
  • טורמלין שחורה גולמית
    טורמלין שחורה היא אחת מאבני ההגנה הטובות ביותר, במיוחד בסביבות של לחץ, כעסים וחרדות. המבנה המחורץ שלה מאפשר העברה אנרגטית חזקה והארקה, והיא מעולה לתהליכי התפתחות עצמית ורוחנית. בנוסף, היא עוזרת בהתמודדות עם כאב ומביאה שקט פנימי.
  • סמוקי קוורץ DT
    סמוקי קוורץ היא אבן בעלת אנרגיה נעימה ומרגיעה, שמספקת תמיכה בזמנים קשים ועוזרת להתמודד עם לחץ וצער. היא מקרקעת בעדינות ומחברת אותנו חזרה לאדמה ממקום מאוזן ובריא. היא גם מעודדת קבלה עצמית ואהבה עצמית, ומביאה עימה אנרגיות של טוהר וניקיון שמרחיקות שליליות ומשחררות חסימות. המבנה הכפול (שפיצים בשני הצדדים) שלה מחזק את היכולת שלה להעביר ולשחרר אנרגיות בצורה יעילה.
  • אובסידיאן שחורה
    אובסידיאן היא זכוכית וולקנית שנוצרה מהתפרצות הר געש, והיא מאפשרת להציף ולחשוף כאבים רגשיים עמוקים. אבן זו עוזרת להעלות חסימות אל פני השטח ומסייעת להבין את המכשולים העומדים בפני צמיחה והתפתחות רוחנית. היא מספקת תמיכה בתהליכי ריפוי ושחרור.

ערכת מגן הרוח מביאה עמה רוגע והגנה, ויוצרת מרחב בטוח להתפתחות רוחנית ואישית.
להשלמת הטקס שלך, אנו ממליצים לבחור מעמד תואם עבור הצרור והפאלו סנטו. תוכלי לבחור בין צדף אבלון או כד הקטרה שבטי כדי לשדרג את חוויית הטיהור שלך.

צפי הגעת המוצר : 10/11

ערכת מגן הרוח

166.00 132.80
20%- קבוצת רכישה