שרף קופל

50.00

שרף קופאל הוא חומר טבעי מיוחד במינו שמקורו בעצים ממשפחת הבורסרה, הגדלים בעיקר במרכז ובדרום אמריקה. שרף הקופאל היה מוערך מאוד בתרבויות העתיקות של האזור, במיוחד בקרב המאיה והאצטקים, אשר ראו בו חומר קדוש. הם השתמשו בקופאל בטקסים דתיים ופולחניים, בהקטרה להעלאת תודעה רוחנית ולחיבור עם האלים.

הקופאל מאופיין בארומה ייחודית, הנעה בין ניחוח מתקתק ורענן לניחוח עמוק ואדמתי, ומעניק תחושת טוהר ורעננות לחלל בו הוא נשרף. בזכות תכונותיו המטהרות, קופאל ידוע כמסייע בטיהור אנרגיות שליליות, חידוש אנרגיה חיובית, ויצירת סביבה של הרמוניה ורוגע. הוא מחבר אותנו לעולם הרוח ומרחיב את התודעה.

מעבר לשימושיו הרוחניים, שרף הקופאל מציע גם יתרונות בריאותיים חשובים. הקטרת קופאל מסייעת בהקלה על לחצים נפשיים, חידוש כוח ואנרגיה, וכן בשיפור איכות האוויר. הקופאל נחשב לשיטה טבעית לטיהור אוויר, המסייעת לנשימה קלה ולתחושת רוגע כללית.

בחירת שרף הקופאל להקטרה היא הזדמנות להתחבר למסורת עתיקה ורבת עוצמה, להעשיר את חייך ברוגע וטוהר טבעי, וליצור סביבה חיובית, רגועה ומרגיעה.

אופן השימוש: ארוז בצנצנת של כ50 גרם עם חבילת גחלים במתנה מאיתנו, השרף ניתן להקטרה קלה ונוחה. יש להדליק את הגחל מחוץ לבית כדי לשמור על ניקיון האוויר בפנים. לאחר דקה שבה הגחל בוער, הניחו אותו בקופלרה בעזרת המלקחיים ופזרו מעל כמה גרגירים.
תוספת של גחלי קוקוס טבעיים מומלצת לשמירה על אווירה נקייה ולהארכת זמן הבערה, מה שמאפשר לך ליהנות מהפעולה המרגיעה והנעימה של השרף לאורך זמן רב יותר.

 

שרף קופל

50.00